Monday, April 1, 2019

πως περναει το βουητο στα αυτια

μεταγραφες κριτηρια 2015
κουκετα με καναπε κρεβατι

Οι διαστάσεις είναι τεράστιες: Περισσότερες από 100 ιστοσελίδες εντοπίστηκαν τις τελευταίες εβδομάδες της προεκλογικής περιόδου των ΗΠΑ το 2016, παράγοντας ψεύτικα νέα.


πως περναει το βουητο στα αυτια

πως περναει το βουητο στα αυτια

Ακολουθεί αναλυτικό ρεπορτάζ του CNNi για το Veles, "εστία" των fake news, καθώς ετοιμάζεται για την εκλογική αναμέτρηση του 2020.


veles


Πηγή: CNNi


Ο παραγωγός των fake news


Ένας από τους πρωτοπόρους της βιομηχανίας είναι ένας πρώην φοιτητής νομικής που εγκατάλειψε τις σπουδές του. Καθώς ανησυχούσε ότι μπορεί να έκλειναν τους λογαριασμούς του, ο 24χρονος ζήτησε να κατονομαστεί μόνο ως Mikhail.


Το βράδυ υιοθετεί μια διαφορετική ταυτότητα, σερφάροντας στο διαδίκτυο με το ψευδώνυμο “Jesica”.


Ο ιστότοπος και η σελίδα του Facebook που «τρέχει» η “Jesica”, εξυπηρετούν τους συντηρητικούς αναγνώστες στις ΗΠΑ. Οι ιστορίες είναι πολιτικού περιεχομένου – και συχνά έχουν λάθος γεγονότα. Αλλά αυτό δεν απασχολεί τον Mikhail.


fake news examples


Πηγή: CNNi


«Δεν με νοιάζει, επειδή οι άνθρωποι διαβάζουν», είπε. «Στα 22, έβγαζα περισσότερα χρήματα από όσα κάποιος (στην πΓΔΜ) θα βγάλει ποτέ σε ολόκληρη τη ζωή του».


Ισχυρίζεται ότι έχει κερδίσει έως και 2.500 δολάρια την ημέρα από τις διαφημίσεις στην ιστοσελίδα του, ενώ το μέσο μηνιαίο εισόδημα στην πΓΔΜ είναι μόλις 426 δολάρια.


1producer


Πηγή: CNNi


Τα κέρδη προέρχονται κυρίως από τις υπηρεσίες διαφημίσεων όπως το AdSense της Google, το οποίο τοποθετεί στοχευμένες διαφημίσεις στον ιστό. Κάθε κλικ στέλνει ένα μικρό ποσό μετρητών πίσω στον δημιουργό περιεχομένου.


Ο Mikhail λέει ότι χρησιμοποίησε τα κέρδη του για να αγοράσει ένα σπίτι και για να βάλει την μικρότερη αδερφή του στο σχολείο. Ο πρώην φοιτητής νομικής ισχυρίζεται ότι είχε κάποτε 15 υπαλλήλους – ανάμεσά τους και δύο συγγραφείς στις ΗΠΑ - οι οποίοι μετέδιδαν ειδήσεις και εμπλέκονταν με τους αναγνώστες. Ο τελευταίος ιστότοπός του είχε περίπου 1,5 εκατομμύριο ακόλουθους στο Facebook, κυρίως στις ΗΠΑ.


Αυτός ο ιστότοπος μπλοκαρίστηκε πριν από λίγους μήνες, αφού το Facebook και το Google ξεκίνησαν να «πολεμούν» ιστοτοπους πλαστών ειδήσεων. Ο Mikhail ανακατασκευάζει τώρα την επιχείρησή του, έχοντας προσηλωμένη την προσοχή στις προεδρικές εκλογές του 2020.


«Ο πρωταρχικός στόχος μου είναι να προετοιμάσω ένα site, όπως αυτό που είχα πριν για να είμαι έτοιμος για τις επόμενες εκλογές στην Αμερική», είπε.



https://rmynlljn.blogspot.com/2019/05/blog-post_139.html
https://smiucgkm.blogspot.com/2019/04/blog-post_127.html

No comments:

Post a Comment