Wednesday, March 13, 2019

εγω ζω στον κοσμο τον δικο μου

https://aqldyalu.blogspot.com/2019/03/blog-post_7.html
φυλακες ζωη

Με ανάρτηση στο twitter, ο κ. Τσίπρας χαρακτηρίζει εξαιρετικό το αποτέλεσμα και υπογραμμίζει πως η Αριστερά μπορεί να εμπνεύσει, ενώ σημειώνει πως στις εκλογές δεν αποφασίζουν οι δημοσκοπήσεις αλλά οι ψηφοφόροι και ειδικά οι νέοι.


στελλα καλλη λαζαρης

εγω ζω στον κοσμο τον δικο μου

Ο πρωθυπουργός, με τρεις διαδοχικές αναρτήσεις, γράφει πως ούτε οι εκφραστές του Νεοφιλελευθερισμού και της λιτότητας ούτε ο δεξιός λαϊκισμός μπορούν να δώσουν ελπίδα στους λαούς.


Σε άλλη ανάρτηση του ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας αφήνει αιχμές για τις δημοσκοπήσεις γράφοντας, ότι «πριν δυο μήνες οι δημοσκοπήσεις είχαν αποφασίσει τη συντριβή του. Στις εκλογές όμως αποφασίζουν οι ψηφοφόροι και ιδιαίτερα οι νέοι. Η Αριστερά που τολμά μπορεί να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει τους λαούς».



Εξαιρετικό το αποτέλεσμα του φίλου @jeremycorbyn. Η Αριστερά που τολμά μπορεί να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει τους λαούς. #GE2017 (1/3)

— Alexis Tsipras (@atsipras) June 9, 2017


εγω ζω στον κοσμο τον δικο μου
https://siydwxes.blogspot.com/2019/04/blog-post_52.html

No comments:

Post a Comment